Vind makkelijk en snel uw volgende vakantie

Neem vooral contact met ons op

Hoe kunt u ons bereiken?

Onze vriendelijke en behulpzame medewerkers zijn goed bereikbaar via e-mail (info@hofvanzeeland.nl) en telefoon (+31 (0) 113 – 56 22 60).

Vakantiepark Hof van Zeeland is centraal gelegen in Zeeland en ligt slechts 5 minuten rijden vanaf afslag 36. Volg de A58, die een belangrijke oost-westverbinding is tussen Eindhoven en het uiterste puntje van Zeeland. Ons vakantiepark is dus zeer goed bereikbaar! Wanneer u rijdt met een navigatiesysteem, kunt u simpelweg ‘Hof van Zeeland’ invoeren. Voor het geval dit niet goed werkt, zijn dit onze adresgegevens:

Vakantiepark Hof van Zeeland
Hof van Zeeland 175
4451 RS Heinkenszand

Reserveren accommodaties

Geldt er een minimum aantal nachten voor mijn reservering?

Wij hebben voor de verschillende seizoenen een minimum aantal nachten dat u boekt bij Hof van Zeeland:

  • In het laagseizoen geldt een minimum aantal nachten van twee.
  • Met Pasen, Pinksteren en Oud & Nieuw is het minimale aantal nachten drie.
  • Met Hemelvaart is het minimale aantal nachten vijf.
  • Gedurende de Bouwvakvakantie (in de zomer) is het minimum aantal nachten altijd zeven, waarbij vrijdag de vaste aankomst- en vertrekdag is.
Hoe kan ik zien welke accommodaties nog beschikbaar zijn?

Dit ziet u direct wanneer u op een van de pagina’s op “Boek nu” klikt. Bekijk de beschikbaarheid van alle accommodaties

Hoe maak ik een online boeking?

Klik op de knop “Boek nu”, die op elke pagina op onze website te zien is. Kies op deze pagina vervolgens voor de accommodatie waar u graag zou willen verblijven en klik nog eens op “Boek nu”. Vervolgens geeft u uw gezelschap aan en vult u uw persoonlijke gegevens in. U kunt ook altijd extra opmerkingen plaatsen, mochten er bijzonderheden zijn. Daarna betaalt u direct voor uw boeking en krijgt u een bevestigingsmail.

Ik heb een accommodatie bij Hof Van Zeeland geboekt, maar ik wil graag annuleren. Kan dat?

Wanneer u een annuleringsfonds bij ons heeft afgesloten, kan middels een officiële verklaring de vakantie geannuleerd worden. Indien u geen annuleringsfonds heeft afgesloten, worden de Recronvoorwaarden gehanteerd. Deze voorwaarden kunt u terugvinden bij artikel 12 van onze algemene voorwaarden.

Ik heb een accommodatie geboekt, maar ik heb nog geen reserveringsbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

De bevestigingsmail kan in uw spam terecht zijn gekomen. Check deze dus altijd eerst. Heeft u ook hier geen e-mail ontvangen binnen 24 uur? Neem dan contact met ons op.

Ik heb mijn favoriete accommodatie gereserveerd in de gewenste week. Hoe betaal ik mijn vakantie?

Als u het boekingsproces goed doorloopt, komt u automatisch op de betaalpagina terecht. Is dit niet zo, neem dan contact met ons op.

Waarom is het verstandig om een annuleringsfonds af te sluiten?

Deelneming aan het annuleringsfonds vrijwaart gasten van ons vakantiepark tegen de kosten die ontstaan bij bepaalde gebeurtenissen.

Waarom moet ik direct na het boeken betalen?

Wanneer u gereserveerd heeft, dient u direct (een deel) te betalen. Bij boekingen waarbij u binnen 48 uur arriveert, dient u direct online de gehele boeking te betalen via Ideal. Bij boekingen waarbij u tussen de 48 uur en 6 weken arriveert, dient u het gehele bedrag binnen 48 aan ons over te maken. Bij boekingen waarbij u na 6 weken arriveert, dient u binnen 48 uur een aanbetaling te maken. Het restantbedrag vragen wij uiterlijk 6 weken voor aankomstdatum.

Waarom moet ik nog aan het park betalen als ik bij een touroperator heb geboekt?

Wanneer u bij een touroperator heeft geboekt, betaalt u daar enkel de huursom (en bij enkele ook de eindschoonmaak). De overige verplichte kosten (bedlinnen, eindschoonmaak en parklasten) dient u vooraf aan Vakantiepark Hof van Zeeland over te maken. Betaling ter plaatse is niet mogelijk.

Welke kortingskaarten accepteren jullie bij een boeking?

Wij werken niet met kortingskaarten. Wel maken wij via onze Facebook regelmatig gasten blij met een gratis verblijf bij Hof van Zeeland.

Aankomst bij Hof van Zeeland

Er blijft tijdens ons verblijf op het vakantiepark iemand logeren, mag dat?

Ja, dat mag, mits het maximale aantal personen per woning niet wordt overschreven. Een zevende gast in een 6-persoons bungalow is dus niet toegestaan. Wanneer er nog plek is in de bungalow, dient uw gast zich wel te melden bij de receptie om de toeristenbelasting nog te voldoen (€1,60 per persoon per nacht).

Hoe kan ik een late uitcheck bijboeken?

Het is helaas niet mogelijk om een late uitcheck bij te boeken bij Hof van Zeeland. Wij bekijken op uw vertrekdag of de bungalow nog vrij is. Mocht het in rustigere periodes zo zijn dat de bungalow nog vrij is op uw vertrekdag, dan is het mogelijk om uit te checken tot 13:00.

Hoe laat kan ik in- en uitchecken bij Vakantiepark Hof van Zeeland?

U kunt vanaf 15:00 uur inchecken bij Hof van Zeeland. De uitchecktijd is uiterlijk 10:00 uur.

Is elke dag een aankomst- of vertrekdag, of zijn er periodes waarin er aangewezen aankomst- en vertrekdagen zijn?

Elke dag is een aankomst- en vertrekdag, behalve in de volgende vakantieperiodes:

  • Vakanties regio Zuid-Nederland
  • Pasen
  • Pinksteren
  • Hemelvaart
  • Oud & Nieuw

De aankomst- en vertrekdagen in deze periodes worden jaarlijks door de receptie gemaakt en worden op de website gepubliceerd.

Kan ik na sluitingstijd van de receptie inchecken?

Ja, dit kan! Wanneer u verwacht later aan te komen op bij Hof van Zeeland, bel dan naar de receptie om dit aan te geven. Uw sleutel zal dan in het sleutelkluisje worden gelegd. Dit is wel alleen mogelijk wanneer alle betalingen voor uw vakantie van tevoren voldaan zijn.

Wat kan ik bij aankomst op het vakantiepark verwachten?

Bij aankomst op Hof Van Zeeland meldt u zich bij de receptie, waar onze enthousiaste medewerkers voor u klaar staan. Hier krijgt u een folder met alle informatie over het vakantiepark en telefoonnummers die u in geval van nood kunt bellen. Daarnaast staan onze receptiemedewerkers voor u klaar wanneer u een vraag heeft!

Het vakantiepark

Heeft het vakantiepark faciliteiten voor mindervalide mensen?

Elke bungalow heeft een eigen oprit. Daarnaast kunnen wij voor u gratis rolstoelplanken voor de entree van de woning leggen. Verder heeft elke woning een slaapkamer én een badkamer beneden, zodat deze ook ideaal zijn voor mindervalide personen.

Ik wil graag op vakantie met de hond. Is mijn hond toegestaan op het vakantiepark?

Ja, bij een aantal van onze accommodaties is uw hond welkom. Bij al onze bungalows geldt wel: maximaal twee huisdieren per bungalow. Lees hier alles over vakantie vieren met uw hond.

Is er een bushalte of treinstation in de buurt van het vakantiepark?

De dichtstbijzijnde bushalte bevindt zich bij het gemeentehuis van Heinkenszand. Dit is op ongeveer 2 kilometer van het vakantiepark.

Is het mogelijk om fietsen te huren op het vakantiepark?

Ja, dit is mogelijk! De receptie verhuurt fietsen voor jong en oud, zodat u door het mooie Zeeuwse landschap kunt fietsen. Huur direct uw fiets

Is het toegestaan voor familie of vrienden om een bezoekje aan ons te brengen op het vakantiepark?

Ja, dit kan. Gasten kunnen te allen tijde het park oplopen. Wanneer uw gasten ook willen overnachten bij u in de bungalow, dienen zij zich wél te melden bij de receptie om de toeristenbelasting nog te voldoen (€1,60 per persoon per nacht).

Is het vakantiepark een bepaald deel van het jaar gesloten?

Nee, ons vakantiepark is het gehele jaar geopend.

Kan ik boodschappen halen op het vakantiepark?

Bij de receptie is een kleine supermarkt met een klein assortiment aan producten. Daarnaast is er bij de receptie een broodjesservice, waar u in de vakantieperiode elke dag verse broodjes kunt halen.

Kan ik mijn elektrische auto opladen?

Ja, er staan twee laadpalen op de grote parkeerplaats bij de receptie, waar het mogelijk is om vier elektrische auto’s tegelijk op te laden. Lees alles over onze laadpalen

Kan ik mijn elektrische fiets opladen?

Ja, elke bungalow heeft een berging met stroom, waar uw elektrische fiets droog kan staan én waar u de accu op kunt laden.

Kan ik tijdens mijn verblijf post laten bezorgen op het vakantiepark?

Post laten bezorgen is helaas niet mogelijk.

Waar vind ik het programma voor de animatie op het vakantiepark?

Het animatieprogramma vindt u terug op een poster op de receptiedeur, in het animatieboekje dat u krijgt bij het inchecken en in de Hof van Zeeland App.

Wanneer is er animatie aanwezig op het vakantiepark?

In de vakantieperiodes van regio Zuid-Nederland staat er voor uw kinderen een enthousiast animatieteam klaar.

Zijn barbecues en vuurkorven toegestaan op het vakantiepark?

U kunt een barbecue huren bij de receptie van ons vakantiepark. Het is alleen toegestaan om deze bij uw bungalow te gebruiken, op de rest van het park is dit verboden. Vuurkorven zijn helemaal niet toegestaan op ons vakantiepark. Ontdek alles over onze barbecueverhuur

Zijn er ook fiets- en wandelroutes die op het vakantiepark starten?

Ja, bij onze receptie zijn verschillende fietsroutekaarten verkrijgbaar.

Zijn er voorzieningen op het vakantiepark voor mijn hond?

De tuinen rondom de bungalows zijn zeer ruim, hier heeft uw hond dus genoeg ruimte om te spelen. In de huisdiervriendelijke bungalows zijn extra voorzieningen om uw hond zich extra welkom te laten voelen. Lees hier alles over vakantie vieren met uw hond.

Zijn er wasmachines, drogers en centrifuges op het vakantiepark aanwezig?

Elke bungalow bij Hof van Zeeland heeft een wasmachine en een droogrek. Er zijn geen drogers aanwezig.

De accommodaties

Hoe groot is de ruimte rondom de accommodatie die ik wil huren?

Naar schatting varieert de oppervlakte van het perceel (dat wil zeggen de bungalow zelf inclusief de tuin) van een bungalow van 270 m2 tot 460 m2. Alle bungalows hebben tuinmeubilair, dus u kunt tijdens uw verblijf altijd heerlijk in de tuin genieten.

Is er wifi in de accommodaties en op het vakantiepark?

Ja, in alle bungalows heeft u gratis toegang tot wifi. U ontvangt hiervoor een code bij aankomst op het vakantiepark.

Kan ik mijn auto bij mijn gehuurde accommodatie parkeren?

Ja, dit is mogelijk. Een eventuele tweede auto parkeert u op de centrale parkeerplaats bij het hoofdgebouw. Bij de 8-persoons bungalows is er plek om twee auto's te parkeren.

Mag ik een bijzettentje bij mijn accommodatie plaatsen?

Nee, het is niet toegestaan een bijzettentje te plaatsen bij de accommodatie. Het is wel mogelijk om extra kinderbedjes in de bungalow te plaatsen. Dit kunt u vragen bij de receptie. Extra volwassen bedden is niet mogelijk, in verband met de brandveiligheid.

Moet ik bedlinnen meenemen voor mijn vakantie?

Bedlinnen zitten verplicht bijgeboekt in de reservering voor het aantal geboekte personen. Beddengoed hoeft u dus niet zelf mee te nemen.

Moet ik handdoeken meenemen voor mijn vakantie?

Badhanddoeken en keukendoeken zijn optioneel bij de reservering. Wanneer u deze wilt bijboeken zijn de kosten per pakket € 5,00. Let op! Een badhanddoekenpakket bestelt u per persoon, een keukendoekpakket is per bungalow.

Welk koffiezetapparaat staat er in de accommodatie?

In al onze bungalows staat een Senseo koffiezetapparaat en een koffiefilterapparaat.

Faciliteiten

Ik ben al uitgecheckt, mag ik dan wel nog gebruik maken van alle faciliteiten op het vakantiepark?

Ja, op de dag van uitcheck is het mogelijk om nog de gehele dag gebruik te maken van de faciliteiten én de acties van de Hof van Zeelandpas.

Ik verblijf niet op het vakantiepark, mag ik dan wel gebruik maken van alle faciliteiten?

Nee, de faciliteiten van Hof van Zeeland zijn enkel toegankelijk voor onze gasten.

Is de receptie van het vakantiepark dagelijks geopend?

De actuele openingstijden van onze receptie zijn terug te vinden op de receptiedeur, in de Hof van Zeeland App en op het tv-kanaal in de bungalows.

Moet ik nog iets regelen om gratis te zwemmen bij het Omnium zwembad in Goes?

Op vertoon van de Hof van Zeeland pas kunt u gratis zwemmen bij het Omnium zwembad in Goes. U dient uw zwemmomenten te allen tijde vooraf te reserveren op de website van het Omnium zwembad https://omnium.nl/reserveren/. Hier zitten geen kosten aan verbonden.

Wat zijn de openingstijden van Restaurant-Brasserie Stelleplas?

Het restaurant is op zondag, maandag, woensdag en donderdag geopend van 11:30 uur tot 23:00 uur. Op vrijdag is het restaurant geopend vanaf 11:30 uur tot 00:00 uur en op zaterdag van 11:30 uur tot 01:00 uur. Op dinsdag is Restaurant-Brasserie Stelleplas gesloten.

Onze openingstijden vindt u hieronder

Openingstijden

Openingstijden receptie
20201002_HofvanZeeland-Algemeen-0048.jpg
Maandag
09.00 uur
-
17.00 uur
Dinsdag
09.00 uur
-
17:00 uur
Woensdag
09.00 uur
-
17.00 uur
Donderdag
09.00 uur
-
17.00 uur
Vrijdag
09.00 uur
-
17.00 uur
Zaterdag
09.00 uur
-
13.00 uur
Zondag
Gesloten
Openingstijden restaurant / brasserie
20201002_HofvanZeeland-Gezin1-0151.jpg
Maandag
11:30 uur
-
23:00 uur
Dinsdag
Gesloten
Woensdag
11:30 uur
-
23:00 uur
Donderdag
11:30 uur
-
23:00 uur
Vrijdag
11:30 uur
-
24:00 uur
Zaterdag
11:30 uur
-
01:00 uur
Zondag
11:30 uur
-
23:00 uur
Openingstijden zwembad Stelleplas
zwembad.jpg
Maandag
Gesloten
Dinsdag
Gesloten
Woensdag
Gesloten
Donderdag
Gesloten
Vrijdag
Gesloten
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten

Ontdek onze overnachtingsmogelijkheden

Mijn ontdekkingstocht

Mijn ontdekkingstocht door Zeeland

Stuur mij mijn ontdekkingstocht